Wednesday, April 27, 2011

Aku perlukan . .



aku mahukan :

1 ) kau

2 ) kau juga

3 ) kau lagi

4 ) kau lah !

5 ) ye ye . kau !

6 ) cukup lah . ye , kau

7 ) ye . kau lah

8 ) kenapa tak faham ? KAU !

9 ) aku sudah penat . ye kau .

10 ) ye sayang . KAU lah . siapa lagi


------------------------------------------------------------------------------------------------------------

susah bukan ?
berkali kali aku cuba untuk terangkan .
berkali kali juga aku cuba untuk ucapkan .

tapi ,

aku tak berjaya .

sementara aku masih di sini ,
masih boleh
bernyawa dan bernafas

satu yang aku cuba sampaikan ,
aku cuma mahu KAU !



mereka mungkin hanya tahu
memaksa aku untuk menghalang perasaan ini ,

tetapi

mereka tidak tahu betapa
parah jiwa ini
cuba berperang dengan keinginan sendiri .

AMAT MENYAKITKAN

No comments:

Post a Comment