Friday, April 29, 2011

Forgive and forget ?




hey hati .

ape kata kau sekarang ?

aku cuba korek isi hati ni
aku pergi ke sudut yang paling dalam
hanya untuk mencari jawapan sebenar


ape yang kau nak buat sekarang ?

maafkan dia dan lupakan semua yang telah terjadi

bahagian memaafkan tuhh boleh

melupakan ?

itu mungkin tidak .
amatlah payah untuk buat yang satu tuhh


hati ohh hati

kau dengar tak ?

aku bertanya ni

apa jawapan kau ?


*DIAM*

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


aku rasa aku hanya perlu teruskan hidup ni .

dia ?

terpulang lah pada dia bagaimana
dia mahu mencorakkan semula
kehidupan ini .


aku ?

masih di sini menanti
segala jenis halangan dan dugaan
yang bakal menjelang



No comments:

Post a Comment