Thursday, April 28, 2011

Maaf lagi ?



aku kehabisan kata kata .

terdiam
termenung

memikirkan hal yang terjadi .



perkataan apa lagi yang kau harapkan
akan keluar dari bibir ni ?


lagi lagi

kata maaf yang kau ucapkan .

itu saja ?

MAAF .

perkataan yang sepatutnya boleh melembutkan hati aku
kini
hanya mampu menyapu lembut telinga aku

aku dah jemu
dan yang paling teruk
aku dah meluat .


cadangan aku untuk kau :
( aku dah bagitahu pun semalam kan ? )

* ambil garfu dan cucuk mata ni biar aku buta
takde lahh aku lihat @ nampak lagi segala perbuatan kau kan ?

* ambil kapas dan sumbat telinga aku sampai pekak
takde lahh aku dengar lagi cerita cerita tuhh semua

* ambil masking tape dan tampal mulut aku ni biar bisu
so nanti aku takkan bising bising gaduh dengan kau kan ?

yang paling aku harap sekali kau akan buat ,

* ambil pisau , tikam dan rabek dada aku ni
supaya aku takkan rasa sakit lagi


mudahkan ?

do it now lahh


No comments:

Post a Comment